2012. november 24., szombat

15.rész

Justin elém sietett hogy kinyissa a limuzin ajtaját, mint egy úriember. Kinyitotta nekem az ajtót és egy puszit nyomtam az arcára és igy köszöntem meg neki a kedvességét.
Beléptem a limóba és mindenki szája tátva maradt ahogy megláttak engem, ugyan is most találkoztak velem elsőnek igy a meglepödés érthető volt. Majd hirtelen én lettem a középpont, mindenki oda jött akit még nem ismertem bemutatkozni. Jeremy, Chaz és Ryan.
Egyszer barna, izmos férfi lépett hozzám.
-Szia, Usher vagyok*nyújtotta a kezét*
-Örvendek én Emma vagyok és örülök hogy megismertelek.*mosolyodtam rá*
-Justin már sokat mesélt rólad*hátra fordultam és ránéztem Justinra ő elmosolyodott és csak megvonta a vállát*
-Gyeree Emma, ülj le*mutatott Justin az ölére*
Oda mentem hozzá és mellé ültem, láttam rajta hogy bevágja a durcit  de én csak nevettem rajta, majd a feszültség oldása érdékében nyomtam egy puszit az arcára és láttam hogy sokkal jobban érezte magát.
Majd észre vettem hogy Ryan és Chaz nagyon méregetnek engem, el is kezdett zavarni és Justin észre is vette rajtam.
-Kicsim, mi a baj?*kérdezte aggódoan*
-A haverjaid, Ryan és Chaz nagyon figyelnek engem már azóta amióta beszálltam a limuzinba*bújtam hozzá*
-Ne félj, leállitom öket.*nyomott egy puszit az arcomra*
-Hééé, Chaz, Ryan féltékenyek vagyok hogy ennyire nézzitek Emmát?*mondta Justin flegmán*
-Mondjuk, igen mert ritkán láttunk ilyen szép csajt mint őt!*nevettek*
Justinnal csak egymásra nézztünk és Justin látta a szememen hogy kicsit megijedtem, de ő meg szoritotta a kezemet és adott egy puszit a homlokomra.
-Ne félj, nem hagyom hogy valamelyikük is hozzád érjen*adott egy puszit a számra*
Csak rámsolyogtam Justinra köszönetként.
Aztán jól elbeszélgettünk hogy el is szállt a gondolatom Chazról és Ryanról.
Justin egész végig fogta a kezem ezzel mutatva hogy vigyázz rám.
A 20 perces út gyorsan el is telt.
Ahogy megérkeztünk a Viva Comet helyszinére, belülröl láttam hogy már kattognak a vakuk. Aztán mindenki kiszállt, én és Justin utoljára. És a vakuk százával kezdtek villogni, nem nagyon birtam de pár kép erejéig próbáltam pózolni. De Justin csak fogta a kezemet és mindig megnyugtatott.
A vörösszönyeghez értünk, ott csináltak rólunk rengeteg képet, rajongók sikitoztak és páran mutogattak rám hogy mit keresek Justin mellett.
Oda jött hozzánk egy riporter és elkezdett kérdéseket feltenni nekünk.
-Üdvözzölek titeket itt a Viva Comet gálán!*mondta nagy mosollyal*
- Mi is nagyon örülünk hogy itt lehetünk, mostmár van szerencsém megismerni a magyarországi rajongóimat.*mondta Justin nagy mosollyal a rajongói felé*
-És megkérdezhettem ki ez a szép lány az oldaladon?*fordult hozzám a riporter*
-Ő itt Emma, a barátnőm, már lassan 1 hónapja együtt vagyunk és gondoltuk hogy egy ilyen nagyszerű eseményen mutatkozunk be együtt.*oda húzott magához és adott egy puszit az arcomra*
Erre több vaku kezdett el villogni és több tucat rajongó kezdet el sikitozni.
-És mit gondolsz a magyarországi rajondóidról Justin?
-Nagyon aranyosak és szépek is mert Emma is magyar ezért a kedvenceim*nevetett*
Én csak mosolyogtam.
-Remélem sokáig fog tartani a románcotok *és ránk mosolygott a riporter* 
Még pár kérdést tett fel a riporter Justinnak, de aztán a helyünkre mentünk.
Elkezdötött a műsor és be is jelentették hogy itt van Justin és meg is mutatták őt a kivetitön. Ő csak integettett a kamerába és a rajongók vad sikitózásba kezdtek.
Aztán elkezdödött a müsor ténylegesen, jöttek a fellépök a díjak és még sok meglepetés.
Justin a fülembe súgta:
-Figyelj, szívem, kesz most egy meglepetés fellépés és még át kell öltöznöm, addig itt maradsz?
-Menj nyugodtan, én majd innen figyeljek*adtam neki egy puszit az arcára*
Csak rám mosolyogott és adott egy szájra puszit. Aztán elmentm még volt pár fellépő és aztán feljött a két müsor vezető és felkonferálták Justint.
-Amint tudjátok van itt egy világsztár, és van számotokra egy meglepetése*örült sikitozásba kezdettek a rajongók* A szinpadon JUSTIN BIEBER!!
És Justin elölépett a szinfalak mögül egy szálgitárral , és még nagyobb lett a sikoltozás.
Leült aszékre amin a szinpadon neki  volt oda készitve és elénekelte a Be Alright-ot.
Nagyon szerettem ezt a számát, és ahogy néztem őt a szinpadon, mindig mosolygott és folyton engem figyelt. Aztán befejezte a dalt, felállt a székről egy stáb tagnak oda adta a gitárt és felcsendült a As Long As You Love Me dal ütemei. És elkezdett énekelni azzal a édes hangjával. Nagyon jól csinálta, nem értem hogy 18 évesen hogy tudd ekkora örületet csinálni a világon.
Közben Justin elkezdett táncolni olyan jól csinálja. 
Nagyon büszke voltam és csak mosolyogtam rá. Ő is csak nézett és az angyali mosolyával folytatta a dalt.
Majd vége lett a dalnak és Scooter mondta hogy ha akarok oda mehetek az öltözöjéhez.
Nem haboztam, azonnal felálltam és már mentem is oda .
Egy hosszú folyosó végén volt az öltözöje, elindultam a folyosón de hirtelen egy sötét szobába berántott valaki, nem is tudtam hogy kitöl kérhettek segitséget...
Egy hirtelen pillanatban azt éreztem hogy valaki megfogja a kezem és magához kezd húzni..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése