2012. november 25., vasárnap

16.rész

Egy ismeretlen alak elkezdett közeledni hozzám a sötétben. 
Nagyon féltem hogy mi fog történni..
-Végre, kettesben vagyunk*hajolt valaki közel az arcomhoz, és éreztem azt ahogy lélegzik*
Majd megcsókolt az ismeretlen alak, de én azonnal ellöktem magamtól és próbáltam kijutni a szobából az ajtón de visszahúzott.
-Naa, hova menekülsz??*kérdezte kicsit nyávogos hangon*engedd el magad, jobb vagyok Justinnál*felemelte a hangját*
-Te ki vagy??*löktem el magamtól* Nem hiszem hogy sokkal jobb vagy nála, én őt szerettem és téged ezek utána nem is foglak, egyszerüen utálni foglak!*hirtelen ismerös illat csapta meg az orromat*Chaz?!!!Takarodj tölem, engedj!!!*ellöketem magamtól akkora erövel hogy elesett*

Ahogy elesett az ajtóhoz siettem, sikerült kinyitnom és gyorsan elfutottam.
Futás közben elkezdtem sírni, hogy miért történik ez mind velem? És Justin mit fog csinálni ha engem igy meglát??
Aztán megláttam hogy "Justin Bieber öltözöje" ajtón a kiirást, letöröltem  a könnyeimet és bekopogtam.
-Szia, szerelmem*szipogtam*
-Mi történt édesem??*felállt a kanapéról és oda jött hozzám*
-Chaa...Chaa..Chaaz*könnyelt telt meg a szemem és közben még szipogtam*
Justin arca 1 pillanat alatt vörös lett a dühtöl.

Elindult az ajtó felé hogy megkeresse Chazt, én megfogtam a kezét amilyen erösen csak tudtam, hogy visszatartsam, de akkora erövel ment hogy már nem bírtam, és egyszerüen a kezét kitépte az én kezeim közül és egyszerüen kifutott az öltözöböl.
Én csak a földön feküdtem, és csak sirtam. Majd eröt vettem és felálltam a földröl és kisirt szemmel elmentem  a gála helyszinéröl. Párszor vissza néztem a hosszú folyosón hátha Justin meglátom...De nem..
Senki sem érdekelt, csak elakartam menni, mert éreztem hogy minden miattam van, ha én nem lépek be Justin életébe akkor nem történik ilyen, és Chaz meg Justin jóbarátok maradtak volna...
A kijáratnál szerencsére nem volt senki, Pattienek irtam egy smst hogy vissza megyek a hotelba mert baj van Justinnal és nem akartam vele maradni...
2 perc múlva jött a válasz:
"Mi történt??
Majd Justin elmondja..."
Fogtam egy taxit és könnyes szemmel szálltam be a kocsiba, szipogva elmondtam a címet és már úton is voltam  a szállodához, de az egész útat végig sirtam...

/Justin/

Kirohantam az öltözöböl, Emmát ott hagytam és csak Chaz-nek akartan egyet beütni.
Futottam a folyóson és kisszobából Chaz jött ki.
-CHAZ!!!! Hagyd békén Emmát!!*és beütöttem neki egy hatalmasat*Mit képzelsz hogy hozzá mertél nyúlni???!!!*orditottam miközben megfogtam chaz polója naykát és felemeltem*
-Sokkal jobb vagyok neki mint te!!Te csak azért vagy vele hogy legyen kihez haza menned mindennap és ezzel kihasználod őt!!!*és nembirtam, beütöttem neki még egyet*
Chaz leesett a földre és ott hagytam. 
Vissza rohantam az öltözöbe Emmához, de mire vissza értem hült helye volt.
Fogalmam sem volt hogy hova mehetet.
Csak leültem a kanapéra az öltözöben és a kezembe tettem a fejem és csak sirtam..
Megint kijött belölem az a személyiségem aki a dühét nem tudja kezelni...
Most elveszitettem Emmát, az biztos, hogy egy hamar biztos nem fog nekem megbocsátani..
A hiányába bele fogok halni. 
De így nem mehetek vissza a gálára, kisirt szemekkel, igy hát megmostam az arcomat, vissza öltöztem az öltönyömbe, majd küldtem egy smst anyának, hogy elmegyek.
Felvettem egy napszemüveget hogy ne látszódjon hogy sirtam, és elindultam a kijárat felé.
Szerencsére senki sem volt a kijáratnál így könnyen elmentem.
Hívtam egy taxit magamnak, hogy ne legyek feltünö hogy elmegyek, sirt szemekkel beültem és végig csak sirtam és sirtam.

/Emma/

Végig sirtam az utat, majd amikor megérkeztem a hotel elé rengeteg fotós volt. Nem volt kérdéses engem vagy Justint várták.
Kifizettem a taxist, majd sóhajtottam egyet és kiszálltam.
Azonnal letámadtak és a kérdések már jöttek is.
-Emma! Vége a románcnak Justin Bieberrel????
-Valóban igaz az hogy megcsalta Justint Chaz Sommersel?
Villogtak a vakuk, a kérdések csak jöttek és körbe vettek. Teljesen kétségbe estem, majd valaki hirtelen megfogta a karomat és kirántott a tömegből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése