2012. november 11., vasárnap

9.rész

/Emma/

Megnyugodtam teljesen mire oda értünk Pattie szobájához.
Justin bekopogott.
-Gyertek be!*szólt ki*
-Szia anya*ölelte meg Justint*
-Ő itt Emma.A koncerten már találkoztatok*jött oda és megölelt*
-Örülök hogy újra találkozhatunk.*mosolyodtam el*
Elbeszélgettük az idöt, de közben nagyon jól megismertem Pattiet, és nagyon kedvesnek, aranyosnak és jófejnek tünt.
Justinnak elkellett mennie egy inerjúra. Adott egy csókot és elment. 
-Látom nagyon oda vagytok egymásért.*elpirultam*
-Hát igen nagyon szerettem és nem akarom elvesziteni mert mindig is ilyen fiúra vágytam mint ő.*Pattie nagyon elmosolyodott és oda jött hogy megöleljen*
-Én is nagyon örülök hogy egy ilyen nagyszerü lányra talált a fiam, nem is akarnék neki jobbat.*nagyon zavarba jöttem, de nagyon is örültem h ezt gondolja rólam Pattie*
Mégbeszélgettünk egy kevesett aztán mondta Pattie hogy menjünk el valahova ebédelni mert már eléggé éhes. Gyorsan átmentem a szobánkba kis smink, beledobáltam a cuccaimat a táskában és már indultunk is.
-Megálljanak hölgyeim,*kenny szólt hátulról* csak akkor mehetnek ha én is veletek tartok*Pattivel egymásra néztünk és bólintottunk egyet*
10 percet sétáltunk és már ott is voltunk az étteremnél.
Sajnos, sokan felismerték Pattiet az utcán, és úgy  a semmiből hirtelen 10 lesifotós termett az étteremnél. Én nagyon meglepödtem hogy kerültek oda, de Pattie mondta hogy ezt majd meg kell szoknom, hiszen Justin Bieber a barátom és ez ezzel jár.
Beültünk az étterembe.
Megrendeltük a kaját és jól elbeszélgettünk közben, sokat nevettünk.
Hirtelen az egész étteremben lévök rám néztek. 
Én nagy szemekkel csodálkoztam hogy mi fog történni.
Valaki hirtelen megölelt, és megpuszilta a nyakamat.
Hát ki is lett volna az mint az én szerelmem.
-Szia hercegnőm*adott egy csókot*
-Hát te?? *kérdeztem nagy szemekkel*
-Hamarabb lett vége az interjúnak ezért úgy gondoltam hogy megnézzem a két legfontosabb hölgyet az életemből hogy mit csinálnak.*Pattivel egymásra néztünk és elmosolyodtunk*
-Gyere és ülj le*mondta Pattie*
Leült mellém és átkarolt Justin, nem is kellett 2 perc és már rendelt is magának kaját és utána együtt megebédeltünk.

*csöör*
-Szia anya*szóltam bele*
-...
-Jó, oké rendben.
-...
-Szia, puszi, szeretlek.
Letettem a telefont. Justin azonnal kérdőre vont-
-Mit mondott anyud?*kérdezte miközben még evett*
-Azt hogy haza kell mennem, mert már tegnap óta nem voltam otthon...*Ezzel a mondattal elszomoritottam Justint*
Kifizettük a kaját és elindultunk kifelé.
Justinnal összefontuk az ujjainkat és igy mentünk ki.
Majd több tucat rajongó és fotós várt kint minket.
Justin adott pár aláirást a rajongóinak és pár képet is csinált velük. Jó volt nézni hogy mennyire szereti őket és hogy foglalkozik velük.
Én meg Pattie addig beültünk a kocsiba.Justin is jött pár perc elteltével.
-Itt akartatok hagyni?? *nézett rám nagy bociszemekkel*
-Hát már akartunk*nevettem*
-Biztos? jól átgondoltad ezt??* egy ördögi mosoly rajzolodott ki az arcára*
És ahogy kimondta ezt egy hatalmas, forró csókot adott. Újra az enyém volt az ajkai, ami másnak csak az álmaiban van, az nekem mind meg van.
Egy álompasi aki világhirű, tökéletes teste van, és még nagyon jól csókol is. Kivánhatnék ennél jobbat?? Nem hiszem.. Közben Justinnal teljesen elmerültünk egymás ajkaiban. Végig csókoloztuk az utat. Nagyon jó volt érezni Justin ajkait. A nyelveink egymáson ficcánkoltak ami nagyszerű érzés volt. Justin a kezét végig simitotta a hátamon amibe teljesen beleremegett az egész testem,közben Justin elkezdett eléggé bevadulni. Le kellett álitanom.
-Justin, ne itt*suttogtam az ajkaiba*
-Igazad van.. úgy is mindjárt a szállodában leszünk és ott az enyém vagy.*elmosolyodott*
Megérkeztünk a szállodába. Justin kiszállt de én nem mentem utána. Nagyot nézett.
-Mi a baj kicsim??*nézett rám mintha nem értenne semmit*
-Nekem haza kell mennem, tudod anya mondta az étteremben...
-Jaj, télleg... teljesen kiment a fejemből..*csapott egyet a homlokára*
Vissza szállt a kocsiba és már hozzánk tartottunk.

*20 perccel késöbb*

-Itt is vagyunk...*mondtam elszomorodva*
-Kicsim, majd hivj fel hogy ha végeztél és érted jövök.
Adott egy forró, nyelves csókot és kiszálltunk.
Justin az ajtóhoz kisért és elbúcsúztunk egymástól egy csókkal.
Beszállt Justin a kocsiba és már el is ment.
Bementem az ajtón mikor anya állt velem szemben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése