2012. november 3., szombat

2. rész A koncert

Megérkeztünk a stadionhoz. Rengetegen voltak. Nem is tudtam hogy magyarországon ilyen sokan szeretik Justin-t. 
Elfoglaltuk a helyünket Bettyvel a vipesek között. Ott volt Pattie, Jeremy, Jazmyn és Jaxon, Kenny, Scooter, és Alfredo.  Hirtelen feltünt Justin. Biztos Pattiehez ment. Betty teljesen megörült amikor meglátta Justin-t.
-Nézd, Emma ott van Justin!!! Olyan jó néz ki!!* egy picit nevettem rajta, de utána már én is helyesnek kezdtem tartani.
-Télleg jól néz ki.* erre a mondatra lesokkolt Betty és csak nézett nagy szemekkel.*
 Hirtelen Justin rám nézett, és rám mosolygott. Az a nagy mosoly, valamiért "elvarázsolt".
Oda hajolt Pattihez és rám mutatott.
-Pattie vagyok, Justin anyukája.*nyújtotta kezét*
-Te lesz a one less lonely girl*mondta, Betty lefagyott és elkezdett sikitozni*
-Héé Betty nyugi! Csak felmegyek a színpadra és kész* nagyon meglepödtem*
Miért pont én?? A stadionban minden lány lett volna a helyemben. Aztán szólt Pattie.
-Justin kérésére volt az, hogy te legyél az ollg.*hogy micsoda?!* Justin Bieber engem akart ollg-nek?! Egyszerűen meg sem bírtam szólalni..
Pár perccel szólt Pattie hogy most le kell mennem mert a Fall című szám után  a one less lonely girl jön. Oda jött hozzám egy nagy, kicsit duci, barna férfi.
-Szia, Kenny vagyok.
-Én Emma vagyok, örülök hogy megismerhetlek.*nyújtottuk egymásnak a kezünket*
Kenny nagyon kedves volt. Elmondta hogy mi lesz. Kezdtem ideges lenni. Felcsendültek a dal első ütemei. Láttam ahogy a színpadon fent Justin énekel és táncol. Nagyon jó csinálta.
Hátra jött a színpad mögé pár táncos és ők is elmondták hogy mi lesz, aztán elkezdtek biztatni hogy nagyon jó emlék lesz Justin-ról. 
Én következtem. A táncosok hoztak egy széket és bekisértek a szinpadra. Lenyügözö volt.
Aztán megláttam Justin-t, elkezted közeledni hozzám. Az a hatalmas mosolya megint elvarázsolt. Megfogott egy hatalmas csokor rózsát ás átadta nekem, közben mindig mosolygott. Lefolyt egy könnycsepp az arcomon és ezt észrevette, majd oda jött hozzám kaptam töle egy nagy ölelést, és végig simitotta az arcomat a puha kezével. Vége lett a dalnak és minden elsötétült. Justin nyomott egy puszit a sötétben az arcomra. Meglepő, de egyben nagyszerű érzés volt.. Kenny vissza kisért a vipesekhez, Betty elkezdett sikitozni és oda futott hozzám.
-Nagyon jó voltál! Olyan aranyosak lennétek Justinnal!*mosolyodtam el és megöleltem Bettyt*
-Igen, télleg nagyon jó volt.
Néztem a rózsákat, megszagolgattam őket, nagyon édes és finom illatuk volt mint Justinnak. De vajon miért kaptam azt a puszit? hiszen ott van neki selena.. nem értettem a dolgot.. de nem is tudtam vele foglalkozni, ment tovább a koncert, justin mindig rámnézett és küldött egy hatalmas mosolyt mindig. Véget ért a koncert, elindultunk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése