2012. november 19., hétfő

13. rész

Kimentünk és gyorsan beszálltunk a kocsiba és már el is hagytuk a tömeg teli plázát.

-Mindenki jól van??*kérdezte Anthony*
-Igen, szerencsére*sóhajtott fel Pattie*
-Betty, jól vagy?*csak kapkodta a levegőt és nagy szemekkel nézett maga elé az ijedségtől* nyugodj meg, mostmár biztonságban vagy*öleltem meg* Haza vigyünk??*kérdeztem*
-igen, az jó lenne.
Szóltam Kennynek hogy vigyük haza Bettyt, hiszen most nagyon ki van és pihenésre van szüksége.
Megmondtam Betty címét és már úton is voltunk.

*20 perc múlva*

Megérkeztünk Bettyékhez, kiszálltunk majd a házukhoz kisértem.
-Betty, remélem nem haragszol rám hogy igy sikerült ez a nap, hidd el hogy nem igy akartam...
-Emma, nem látsz a jövöbe nem tudtad hogy ez lesz.*megölelt* Én azért élveztem.*nevetett* 
Ezen én is nevettem egy jót, de aztán még beszéltünk pár szót és elbúcsúztunk egymástól, majd vissza mentem a kocsihoz és beszálltam.
Annyira elmerültem a gondolataimban az úton hogy el is aludtam.

Arra ébredtem hogy valaki egy lágy csókot adott a számra, és közben simogatja az arcomat.
-Jóreggelt, csipkerózsika*nyomott még egy puszit az arcomra* hogy aludtál kedvesem? olyan jó volt téged nézni alvás közben, mert olyan édesen szuszogtál itt melettem *elmosolyodott*
-Justin miért keltettél fel?*mondtam komásan* olyan jót aludtam és álmodtam RÓLUNK.*egy nagy mosoly lett az arcomon* nem akartam belöle felébredni, de rájöttem hogy a valóság jobb. *felültem az ágyon és oda bújtam Justinhoz*
-És elmondod??*kérdezte miközben oda hajolt hozzám*
-Nem*nyújtottam rá ki a nyelvemet*
És Justin bevágta a durcit, elfordult tölem és várta hogy csináljak valamit, de én csak bebújtam a takaró alá. Majd halottam hogy Justin feláll az ágyról és mondta hogy:- jól van akkor elmegyek..*kicsit dúrcis hangon mondta*
Azonnal kiugrottam az ágyból és utána mentem, beleugrottam hátulról a nyakába és vissza rántottam az ágyba láthatólag nem ellenezte. Majd megfogtam a kezét és lassan rám feküdt.
Megfogta az arcomat és lassan és érzékien megcsókolt, az ajkai rá tapadtak az enyémre. 
Hosszú percekig csak feküdt rajtam és csak csókolt érzékien. A nyelve csak úgy ficánkolt az enyémen, nem is elleneztem. A kezemet a hasára tettem és végig simitottam teljesen az arcáig, majd leszettem róla a pólóját. Imádtam a testét. Egyszerüen nem tudtam neki ellen állni de muszáj volt magamnak korlátot szabni. Lassan elváltam az ajkaitól és kimásztam alóla. Majd lefeküdtünk egymás mellé és csak egymást néztük, párszor Justin belenyúlt a hajamba de én is az övébe.
Nem szereti nagyon ha a haját piszkálják de nekem mindig megengedi. Majd megtörtem a csendet.
-Szeretlek.*mondtam és közelebb hajoltam hozzá*
-Én is szeretlek,mindennél jobban Emma, feladnék mindent azért hogy csak veled legyek.*mondta miközben egyre közelebb hajoltunk egymáshoz*
És végül megcsókoltuk egymást. Ez most más volt. Érzékibb és érzelmekkkel teli csók volt, és azt hiszem a legfinomabb és legjobb amit adott Justin nekem.

/Justin/

Olyan jó volt Emmával, megint. Az ajkai megint elvarázsoltak engem. Valamiért éreztem hogy ő az a lány akit kerestem már nagyon rég óta, gyönyörű, okos, szeretnivaló és az enyém.
Senki másnak nem adnám, mert ő csak az enyém és senki másé. Ő olyan mint egy tiltott gyümölcs, sok veszéllyel de én bele mertem harapni és nem veszitettem semmit. De azt hiszem megmérgezett a csókjaival, amiből sosem lesz elegem, mint a vizből csak a levegőből.
Mindig szükségem lesz rá. Sosem fogom elengedni,soha.

/Emma/

A csók közben csak Justin járt a fejemben. Itt ez a srác, aki oda van értem és én is érte és azt hiszem hogy teljesen beleszerettem. Nem tudok mit tenni, kimondom. Szeretem. Ha lehetne egész életemben csak vele lennék, senki mással. Majd a gondolataimból az ébresztett fel hogy a selymes kezét végig simitotta a hátamon és az oldalamra döltött. Majd elkezdte a nyakamat csókolgatni. Én kisnyögésekkel jeleztem neki hogy ez tetszik nekem. Végig csókolta az egész testemet, az összes porcikám beleremegettés éreztem hogy Justin újra túlzásba kezdett esni..
-Justin...újra túlzásba kezdtél esni..*elváltak az ajkaink egymástól*
-Kicsim, sajnálom de annyira kivánom s tested hogy egyszerüen nem birom ki..*elszomorodott
-Nyugodj meg, mindenek eljön az ideje.*kacsintottam rá*
Erre felcsillant a szeme és adott még egy csókot. Aztán leszállt rólam, én bementem a fürdöbe megigazitani a hajamat és a sminkemet. Kijöttem a fürdöböl és látom hogy Justin ott ül az ágyon és a telefonját nyomkodja. Eszembe jutott hogy az se tudom hogy kerültem fel ide az ágyba. Kérdőre is vontam Justint.
-Justin, hogy kerültem fel ide az emeletre, vagyis hát pontosan az ágyba??
-Elaludtál a kocsiba és amikor megjöttetek én ott vártalak az aulában és Kenny kinyitotta a kocsi ajtaját és láttalak hogy aludtál ott édesen és nem akartalak fel kelteni ezért gondoltam hogy felhozlak a karjaimban és ide letetelek az ágyra és néztelek ahogy alszol.*adott egy puszit a homlokomra és hozzá bújtam*
-Köszönöm szépen hogy felhoztál kicsim.*adtam egy puszit a szájára*
Ránéztem az órára és láttam hogy már 4 óra is elmúlt.
-Justin, nézd most mennem kell, tudod készülnöm kell a Viva Comet gálára.*néztem a szemeibe*
-Igazad van, még nekem is el kell készülnöm. De kedvesem így is gyönyörü vagy nekem de ha te ki akarsz öltözni, én nem állok ellenébe. Fél8kor megyünk érted.
-Okéé, Justin, addigra megpróbálok elkészülni*nevettem* de azért lekisérsz?*néztem rá bociszemekkel* 
Ő erre csak adott egy csókot, összefontuk az ujjainkat és elindultunk lefelé.
Lelépcsöztünk az 5.-ről és az aulában még adott pár búcsú csókot és kimentem a hotelból, fogtam magamnak egy taxit, vissza néztem és Justin ott állt zsebre dugott kézzel és rám mosolygott, én is vissza mosolyogtam rá, majd beszálltam a taxiba bemondtam a címet és már úton is voltam haza fele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése