2012. november 4., vasárnap

7. rész


Amikor kinyitotta Justin az ajtót, nagyszerű látvány fogadott, hatalmas francia ágy, teleszórva rózsa szirmokkal. Én éppen az erkélyről való látványban gyönyörködtem, mikor hirtelen Justin el kezdett húzni az ágy felé.

-Mit csinálsz??*kérdeztem nevetve*
-Kettesben vagyunk, tehát egy kicsit romantikázunk*mondta miközben egy ördögi mosoly lett az arcán*

Justin felkapott és letett az ágyra, ő volt felül én meg alul. Nagy és forró csók csatába kezdtünk. 
A kezét végig simitotta megint az arcomon, az össze porcikám kivánta Justin-t.
Aztán kimásztam Justin alul és fordult a kocka. Ő volt alul én meg felül, nagyon meglepödött hogy másztam ki alóla, de utána csak picit nevetett mert tetszett neki a helyzet.:D 
Végig puszilgattam a nyakát. Láttam Justinon hogy nagyon tetszett neki, majd újra szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. 
Ki is szivta a nyakamat, de én is az övét kiszivtam hogy ne csak én legyek "foltos".:D
Lemásztam Justinnról és percekig csak egymást néztük és megpuszilta a fejemet.

/Justin/

Nagyon jó volt Emmával. Azt hiszem hogy megtaláltam életem szerelmét, egyre jobban szerettem.
Aztán láttam hogy lassan elnyomta a hercegnőmet az álom, és elaludt a mellkasomon. Olyan édesen aludt hogy gondoltam lefényképezem, fel akartam tenni a képet róla twitterre de még túl korainak tartottam.
Elkezdtem unatkoz igy hát adtam neki egy csókot és láttam ahogy lassan kinyitja a szemeit.

/Emma/

-Jó reggelt hercegnőm. *mondta miközben az arcomat simogatta*
-Olyan jót aludtam .. miért kellett felébresztened? *mondtam picit flegmán*
-Unatkoztam már egyedül...*nézett nagy boci szemekkel*
Nem tudtam rá haragudni, annyira édes volt.:) Ránéztem az órára és már elmúlt este 10 óra is, gyorsan felugrottam az ágyból és elkezdtem öltözni. Justin értetlenül nézett rám miközben felült az ágyon.
-Hát te hova rohansz?? Itt hagysz??*állt fel és oda jött hozzám majd hátulról elkezdett hozzám bújni*
Hirtelen megfogott és vissza húzott nagy erövel az ágyhoz, közben forró csókokat lehelt az ajkamra, isteni érzés volt újra és újra érezni a puha ajkait. Majd egyszer rájöttem hogy haladom kellene ezért leállitottam.
-Justin télleg mennem kell...
-Emma ne csináld ezt velem, nem akarom hogy elmenj... aludj itt!!* nagy mosoly lett az arcán*
-Hát jó..
Felhivtam anyut és megmondtam neki hogy Justinnal vagyok biztonságban. Azonnal beleegyezett. Nagyon örültem neki de egyben meg is lepödtem hogy ilyen könnyen bele ment.
Kitaláltam hogy úgy mondom meg Justinnak hogy itt maradhatok, mint ha valami rossz hirt kaptam volna.
-Justin,hát anya azt mondta...*fordultam felé  lassan elszomorodva, közben Justinon láttam hogy elkeseredik*
-Szóval anya azt mondta hogy itt aludhattok:D*hirtelen kinyiltak a szemei és oda jött hozzám majd erősen megölelt és a falhoz nyomott*
-Te kis hazudós!! Nagyon megijedtem hogy nem maradhatsz itt* közben elkezdett csikizni*
-Justin!! Ha-ha- hagy ab-ab-ab! * nagyon nevettem*
Majd megfogta a combomat és felemelt és vad, szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.
Justin az ágy felé vitt, lassan letett az ágyra és forró csókokat adott, végig puszilgatta a nyakamat. 
Majd a fülembe súgta:
-Emma, te vagy az életem értelme  és nem akarlak elvesziteni soha!
Majd én is bele súgtam a fülébe:
-Justin, te vagy a mindenem és soha nem akarlak elvesziteni! szeretleek.*mondtam és közben rám nézett és rám mosolygott és mélyen a szemembe nézett és egy hatalmas csókot nyomott az ajkaimra  és éreztem hogy sosem akarom elengedni.
Majd lassan el nyomta mindkettönket az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése