2012. november 3., szombat

3. rész

Bettyvel végig beszéltük az egész utat, kibeszéltük hogy justin milyen jól néz ki és hogy milyen aranyos.
-De télleg Emma, ha nem lenne Selena Justinnal, nagyon is össze illenétek*mondta nagy mosollyal*
-Hát igen szerintem is aranyosak lennénk együtt.*ebbe a mondatba bele remegett az összes porcikám*
Bettyék kitettek ahol lakok annak az utcának a sarkán. Elköszöntem töle és elindultam a házunk felé, közben a csokor rózsa a kezemben, szagolgattam mert olyan jó illatuk volt.
Egyszer csak  valaki megfogta a derekam és megforditott, közben elejtettem a csokrot. Hirtelen ismerös illat csapta meg az orromat.
-Szia Emma, van neked egy ajándékom.* csókolt meg*  amikor kinyitottam a szememet nagy meglepett lettem, Justin volt az.
-Ja és még van egy * újra megcsókolt.*
A puha ajkai az enyémre tapadtak. Szenvedélyes csókolózásba kezdtünk, átkarolta a derekam, én meg a kezemmel a nyakát át öleltem, párszor beledúrtam a puha hajába. 
Nem akartam hogy vége legyen. Annyira beleolvadtunk hogy a csókolózásba, hogy az idöröl el is feledkeztünk..
-Hát te mit keresel itt??* kérdeztem töle meglepöen de nyugodtan*
-Követtem az one less lonely girl-ömet. A legszebbet az összes közül.* mondta nagy mosollyal*
Ránéztem az órámra és láttam hogy már este 11 óra is elmúlt...
-Justin mennem kell, már nagyon késöre jár..* mondtam miközben próbáltam kiszabadulni a karjai közül*
Ahogy ezt ki mondtam neki nyomott a ház falának és nagy barna szemeivel rám nézett és mondta:
-Emma, mindjárt megfogod gondolni hogy itt hagysz vagy nem.*  egy forró csókot lehelt az ajkamra* -Engem nem érdekel az idö, csak az hogy veled legyek.* újra rám nézett a boci szemeivel*
Összefontuk az ujjainkat és elindultunk a házunk felé.
Justin hirtelen megint neki nyomott a falnak, átkarolta a derekam, és mélyen a szemembe nézett, az arcomat végig simitotta a puha kezével majd szenvedélyesen megcsókolt.
A nyelveink egymáson ficánkoltak, majd csak pillanatnak éltünk. Justinnal percekig csókolóztunk majd a szenvedély teli pillanatot Justin telefon csörgése zavarta meg.
-...
-ne mááár, hagyd maradjak még! Emma vigyázz rám.
-...
.jól van, Kenny jöjjön értem. szia
Láttam hogy elszomorodott..
-Ki volt az?*kérdeztem*
-Anya, mondta hogy jön értem Kenny mert holnap interjúra kell mennem.*láttam rajta hogy nem akart itt hagyni.* Ezért fogtam az arcát és adtam neki egy forró csókot. Újra össze olvadtak az ajkaink.
-Emma itt van a telefon számom,holnap feltétlenül hívj fel, hogy minél hamarabb találkozhasunk!*adott egy utolsó csókot és már ott volt Kenny. Bementem a házunkba, lezuhiztam.
Bekapcsoltam a laptomomat és felnéztem twitterre, egy tweet volt, amin nagyon meglepödtem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése