2012. november 4., vasárnap

5.rész

Aaahh*-*
Gyorsan elköszöntem Bettytól és a fürdö felé vettem az  irányt és lezuhanyoztam.Valami csinosat akartam felvenni Justin miatt. Ki vassaltam a hajamat. Felvettem egy fehér toppot, hozzá pedig egy virágos szoknyát, aminek a derekán egy gumiöv van , és hozzá illő sarut. Fél 4 volt és még nem volt sminkem. Kis púder, és füstös, arany színű szemeket csináltam magamnak. Jól nézett ki.

/Justin/

Elmeséltem anyunak hogy találkozok Emmával, nagyon jól fogadta és bele is egyezett. Kenny is jött velem hogy ha lenne valami baj akkor ő ott van. Lelépcsöztünk és beszálltunk a kocsiba és már úton is voltunk.

*20 perccel késöbb*

Megérkeztünk Emmáékhoz. Felhivtam és szóltam neki hogy itt vagyok elöttük. 
-Itt vagyok édesem.*mondtam boldogan*
-Rendben, 2 perc és lent vagyok.* hallottam a hangján hogy örül nekem.*
Kenny látta rajtam hogy elmosolyodok a boldogságtól.

/Emma/

Ahogy letettem a telefont bementem a fürdöbe és megigazitottam a sminkemet. Lementem a lépcsőn, át a nappalin  és az ajtóhoz. Kiléptem az ajtón és megláttam Justin-t ahogy ott állt a fekete Rangerover elött zsebre tett kézzel. Nagyon menőn nézett ki.:)) 
Ránéztem és elmosolyodtam és ő is elmosolyodott. Nagyon aranyos volt.:))
Elindultam felé.
-Szia hercegnőm, nagyon csinos vagy.*mondta közben adott egy forró csókot*
-Köszi szépen, édes. Te is jól nézel ki.*mosolyodtam el*
-Ez a tied mert olyan szép vagy mint egy szál rózsa ami sosem hervad el.*nyújtott oda nekem egy szál piros rózsát*
-óóó..Justin. nem kellett volna, de azért köszönöm szépen.*adott egy puszit a homlokomra*
Beszálltunk a kocsiba, a hátsó ülésre, Kenny vezetett.
Justinnal végig csókoloztuk a fél órás utat, majd egyszer szorosan magához és a fülembe súgta:
-Emma, tudod amikor elsőnek találkoztunk én már akkor beléd szerettem és nem akarlak elvesziteni mert te vagy az életem.* bele néztem a nagy, barna szemeibe és megcsókoltam. Olyan jó érzés volt újra érezni az illatát és a puha ajkait. Szenvedélyes csók csatába kezdtünk. Egyszer ő harapta meg a számat, aztán én. 
-Justin ez fááj.*sugtam az ajkai közé*
-Túléled ezt kedvesem.*nevetett*
Egyszer végig simitotta a kezével az arcomat és beleremegett az egész testem, de nagyon jó érzés volt.
-Fiatalok, itt a vége megjöttünk.*szólt közbe Kenny*
-Milyen hangulat romboló vagy*mondta Justin, én csak nevettem*
-Szerinted ez vicces?!!
És elkezdett örülten csikizni, már majdnem bepisiltem, de szerencsére leállitotta.
-Úgy tünik hogy Kenny mellettem áll.*húztam ki magam, és elmosolyodtam Justinra.*
Ő csak bevágta a durcit. Gondoltam egyet és nyomtam egy puszit az arcára hátha jobban lesz.
Azonnal felcsillant a szeme és adott egy forró csókot.
Kiszálltunk a kocsiból.
Gyönyörü látvány tárult elém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése