2012. november 4., vasárnap

4.rész

Egy tweeten meglepödtem:
"@emmanagy remélem hamar tudunk újra találkozni. Nagyszerű este volt. Szép álmokat hercegnő.csók."
Ki lett volna más mint Justintól kaptam. Nagyon aranyos volt. Mosollyal az arcomon aludtam el.

*Másnap reggel*


/JUSTIN/ 


Nagyon jó volt tegnap Emmával, egész nap vártam a hívását.

Felnéztem twitterre:
"@justinbieber én is nagyon élveztem a tegnap estét.Hamarosan találkozunk."

Egy mosoly ült az arcomra. Selena lépett be a szobámba.

-Szia szerelmem*bújt hozzám*
-Beszélnünk kell..
-Mond szivem.*mondta, kicsit nyávogva*
-Ez nem megy tovább.. Mindig csak az van amit te akarsz, te irányitasz, nincs semmi szabadságom a kapcsolatunkon kivül, ebből elegem van..*már majdnem orditottam*
Selena semmit sem szólt csak kiviharzott a szobából.
-Végre. Úgy is már elegem volt belőle.*mondtam, már nyugodtabban* 

/EMMA/


Csodás reggelre ébredtem. Lementem a konyhába reggelezni, ott volt anya és dávid a tesóm.  Apa már elment korán dolgozni, mert pilóta ezért keveset van itthon.
-Milyen volt a koncert?*kérdezte anya*
-Egész jó.*mondtam még kicsit álmosan*
-És kitöl kaptad azt a csokor rózsát?
-Hát..öö..Justin-tól..*kicsit elpirultam* -én voltam a one less lonely girl és a színpadra felvittek és a csokrot kaptam tőle ajándékba.
Anya még kicsit kérdezösködött, aztán a tvre lettem hirtelen figyelmes.

"A tinik kedvenc sztárpárja, Justin Bieber és Selena Gomez szakítottak. Tegnap este Justin Bieber koncertje után a pár heves veszekedésbe kezdett, és a turné buszból lehetett látni ahogy Selena Gomez kiviharzott.Vajon mi lehetett az oka? Új lány tünt fel Justin életében? Ahogy meg tudunk valamit jelentkezünk."


Egyszerűen lefagytam. Dávid többször is megpróbált magamhoz tériteni de csak 5 perc elteltével sikerült vissza térnem.

Felfutottam a szobámba.

/Justin/


Anyu jött be a szobámba.

-Kicsim mi volt ez??*kérdezte meglepöen*
-Elegem volt belőle, ezért elküldtem.*alig volt valami érzelem az arcomon*
-Hát jól tetted mert már nekem is elegem volt abból hogy mindig ő irányitott téged.*nevetett*
Kiment a szobámból anya, nagyon csöndes lett.
Egész nap Emma járt a fejemben.. de még mindig nem hivott..
Lehet hogy csak játszik velem??

/Emma/

Felkaptam a telómat és Justin-t hívtam.
-Jóó reggelt hercegnőőm.Jó hallani a hangod.*mosolyottam el, de komolyra váltottam a szót*
-Szakitottál Selenával??*kérdeztem meglepöen*
-Szóval láttad a híreket... Elegem volt már belőle. Ő irányitotta az életem minden egyes percét, szabadságot akartam.*nagyon meghatott ahogyan ezeket mondta.*
Megértettem végülis, mert csak egy átlagos srác akar lenni, de azt az életét már feladta..
-Értelek édesem.*nyugtatni próbáltam a hangommal*
-Mostmár az édesed vagyok kedvesem?*nevetett*
-A tegnap este óta igen* mosolyodtam el és egy pici nevetés jött ki a számon*
-És mond, ma mitcsinálsz? Találkozunk?
-Hát felölem oké, úgy sincs ma nagyon sok dolgom.*nagy mosoly ült az arcomra*
-Akkor 4-re ott vagyok nálatok.csók.
-okay.csók.

Hatalmas mosoly lett az arcomon.

Én vagyok Justin Bieber barátnője?? El se tudtam hinni, pedig igy volt. Azonnal felhívtam Bettyt és elmeséltem neki mindent.
-Emma,úristen ez fantasztikus! szivesen lennék a helyedben.*nevetett*
-hát most úgy kb. 30 millió lány lenne a helyemben:D*nevettem*
-És mikor találkoztok újra??*kérdezte kiváncsian*
-Ma 4-re jön értem*közben rá néztem az órára és már 3 óra volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése